psalm 91 in afrikaans

PSALMS 91 PSALMS 91. Die almagtige God sal jou bewaar.


Psalm 91 With Lyrics Youtube

Afrikaans 19831992 AFR83 91 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind.

. 2 Ek sal tot die HERE sê. Psalms 9110 - Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie. The Inner Meaning of the Prophets and Psalms 341.

1 Hy wat woon in die skuilplek. 2 Ek sal vir die Here sê. 91 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind.

Psalm 91 in Afrikaans. En die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die Here. Psalm 91 Afrikaans Ou Vertaling is n baie spesiale Psalm vanuit die 1933 vertaling van die Afrikaanse Bybel geneem.

Psalm 91 soos gesing in die Gereformeerde Kerk Suid Afrika GKSAMusiek gemaak in Ableton Live 11Video gemaak in OpenShot Video Editor. Afrikaanse Vertaling 1953. Veral omdat dit ook die Beskermings Psalm genoem word.

Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. Psalm 91 Afrikaans vers 7 Al val daar duisend aan jou sy en tien duisend aan jou regterhandna jou sal dit nie aankom nie. U is my toevlug en my veilige.

My toevlug en my bergvesting my God op wie ek vertrou. Change Language items local_title items. Ps 91 Afrikaans is ook bekend as die Beskermings Psalm.

En die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die Here. Gratis Leesplanne en Oordenkings oor PSALMS 9111. 5 Jy hoef nie te vrees vir die skrik van die nag vir die pyl wat bedags vlieg nie 6 vir die pes wat in die donker wandel vir die siekte wat op die middag verwoes nie.

Onthou Alles Wat God. U is my toevlug. Psalm 91 Afrikaans vers 8 Net met jou oë sal jy dit.

91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling. 91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. U is my toevlug en my veilige.

Heres how to read the Bible in Afrikaans. 7 Al val daar duisend aan jou. 1 As jy na die allerhoogste God toe gaan dat Hy jou moet oppas kan jy van een ding seker wees.

Psalm 91 AfrikaansPlease subscribe to My ChannelIn die skuilplek van die Allerhoogste. 2 Jy kan vir die Here sê. To read the Bible in Afrikaans please visit the site of the Bible Society of South Africa at this.

Psalmsing tot eer van die here met die siter met die siter en die stem van gesang take a psalm and bring hither the timbrel the pleasant harp with the psaltery. In hierdie Psalm maak die Psalmdigter dit duidelik dat God die BeskermHeer is van die wat wat Hom hulle toevlug. Bible App for Kids.

U beskerm en bewaar. Free Reading Plans and. Van die Allerhoogste sal rus in die skadu.

Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. Jubel tot eer van god ons.

En my vesting my God op wie ek vertrou.


Psalm 91 Wikipedia


Nlt Psalm 91 Etsy


Psalm 91 Vorlage Postermywall


Psalm 91 Have A Blessed And Safe Night Or Day From The Darkness Into The Light


Psalm 91 Psalms For Kids


Psalm 91 Prayer Youtube


Psalm 91 11 12 Psalm 91 11 12 Psalm 91 11 Girl Boss Wallpaper


Op Reis Met Psalm 91 Afrikaans Edition Ebook Liebenberg Chris Amazon In Kindle Store


Psalm 91


Psalm 91 Andy Lee


Psalm 91 Poster 252mm By 300mm For Coronavirus Pandemic Joy Digital


Psalm 91 God Se Beloftes Van Beskerming Nader In Eenvoud


Psalm 91 Meaning Verse By Verse Explanation From Bible


3 Passionate Prayers For Protection Meaning Of Psalm 91 Prayer


Psalm 91 New Beginnings You Are Not The Only One


Psalm 91


Pdf Teologiekroniek Totius Se Vertaling Van Die Psalms In Die Bybel En Sy Beryming Daavan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel